loading...

پارتيشن اداري

پارتيشن اداري

بازدید : 59
11 زمان : 1399:2

يكي از نكات مهم در طراحي فضاي محيط كار و پارتيشن اداري ، فراهم آوردن شرايطي است تا كارمندان از تنش ها و مزاحمت هاي ناشي از رفت و آمدها در محيط كار ايزوله باشند، كه اين امر با استفاده از پارتيشن بندي در محيط كار ميسر ميشود. ابعاد و ارتفاع پارتيشن اداري از قابل توجه ترين نكات در انتخاب مناسب پارتيشن مي باشد، كه با توجه به فضاي در اختيار، كارشناسان زبده شركت شما را در انتخاب و نصب پارتيشن اداري راهنمايي خواهند كرد.

در طراحي پارتيشن اداري به فرم نيز بسيار توجه مي‌شود، به عنوان مثال مي‌توانيد از گره چيني، منبت‌كاري و ديگر هنرهاي تزئيني براي قسمت‌هايي از پارتيشن استفاده كنيد. قسمت هايي از محيط اداري كه فعاليت خاصي انجام ميشود توسط پارتيشن‌هاي چوبي و شيشه‌اي كه مي‌تواند از نوع سندبلاست باشد و روي زمين پيچ شود، از يكديگر جدا مي‌شوند.

پارتيشن اداري

پارتيشن اداري براي جداسازي موقت در فضاهاي اداري استفاده مي‌شوند و به زيبايي فضاي داخلي ساختمان نيز كمك زيادي مي‌كنند. پارتيشن اداري به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع كاربري، تركيب‌بندي رنگ، متريال و ملزومات و قيمت پارتيشن اداري آن مي‌تواند مكمل مناسبي در طراحي دكوراسيون فضاهاي اداري باشد.

پارتيشن اداري به دو دسته تقسيم مي شوند:

پارتيشن هاي تك جداره

پارتيشن هاي دو جداره

پارتيشن هاي تك جداره:

پارتيشن‌هاي تك جداره داراي ستون‌هاي متعددي هستند كه قرار گرفتن آن‌ها بر روي زمين را راحت تر مي‌كند.پارتيشن تك جداره از پروفيل‌هاي 4*4 تهيه مي‌شود كه در آن، يك لايه تمام آلومينيوم با روكش آنادايز شده استفاده مي‌شود. اين كار باعث افزايش استحكام پارتيشن مي‌شود.اين نوع پارتيشن جداكننده اي سبكتر و مقرون به صرفه تري از انواع ديگر جداكننده ها است و جهت ايجاد فضا هاي خصوصي و نيمه خصوصي كاملا مناسب مي باشد.

پارتيشن تك جداره از فريم و جداره هاي ام دي اف و شيشه تشكيل شده است كه ابعاد جداره ها مي تواند با توجه به سليقه مشتريان به صورت ارتفاع كوتاه، نيمه بلند، بلند و تا ارتفاع سقف متغير باشد.ام دي اف مورد استفاده در اين نوع از پارتيشن ها به صورت ۱۶ ميليمتري مي باشد. اين نوع پارتيشن هاي تك جداره در هر ارتفاعي قابل پياده سازي است ولي بهتر است ارتفاع درب بيشتر از ۲۰۰ سانتي متر باشد. ساخت فريم درب ها در اين نوع پارتيشن به گونه اي است كه تجهيزات قفل و يراق آلات را بتوان بر روي درب اجرا نمود. در اين پارتيشن از شيشه هايي با ضخامت ۶ ميليمتري و به صورت ساده، تمام سندبلاست و يا سندبلاست راه مات استفاده ميشود. همچنين امكان حك كردن لوگوي مشتريان به صورت سندبلاست در اين نوع پارتيشن ها وجود دارد. از مزاياي پارتيشن تك جداره ارزان و سبك بودن و خاصيت جابجايي راحت آن و از معايب آن عايق نبودن نسبت به صدا و حرارت مي باشد.

پارتيشن هاي دو جداره:

در پارتيشن‌هاي دوجداره قابليت ساخت قاب‌هاي يك‌تكه و بزرگ وجود دارد.بدنه پارتيشن به‌اندازه كافي مقاومت و استحكام دارد و مي‌تواند بدون نياز به ستون بر روي زمين قرار بگيرد.براي ساخت پارتيشن‌هاي دوجداره از پروفيل‌هاي 10*10 استفاده مي‌شود. همچنين براي افزايش استحكام آن‌ها، يك‌لايه تمام آلومينيوم با روكش آنادايز شده يك تكه، درون پارتيشن اداري قرار مي‌گيرد.

بازدید : 49
11 زمان : 1399:2

تركيب خلاقانه ام دي اف , آلومينيوم , شيشه يا ساير ورق هاي رنگي و ايجاد سازه اي براي تفكيك فضاهاي فلت اداري را پارتيشن اداري مينامند هدف از انجام پروژه هاي پارتيشن اداري تفكيك فضاهاي يكپارچه با سيستم مدولار، به منظور ايجاد فضاهاي مستقل ميباشد كه خصوصيت بارز اين سيستم مدولار بودن آن ميباشد. سيستم پارتيشن داراي خاصيت مونتاژ و دمونتاژ آسان مي باشد و متحرك و تغيير پذير باشد. اين امكان با استفاده بهينه از فضا نيازهاي روحي و ارگونوميكي شخص را برآورده و ايجاد حريم مي نمايد.

فضاهاي كاري با توجه به نوع فعاليتها و استراتژي سازمان طراحي و طبقه بندي مي شوند. الزامات اكوستيكي پارتيشن در حريم ها برآورده مي گردد و قابليت هماهنگي با محيط را دارا خواهد بود. پارتيشن اداري قابليت نصب تجهيزات و عبور سيمكشي برق، شبكه و تلغن را دارد. با بررسي نياز مشتريان پس از ارزيابي طرح اوليه و مطابقت و كنترل، نقشه هاي فني آن تهيه و مدل سازي انجام ميشود. . تهران دكور با برند آرفوني اقدام به طراحي و توليد سيستم هاي تمام اتوماتيك توليد پارتيشن اداري با رعايت استاندارد هاي كنترل كيفي نموده است به نحوي كه در توليد پارتيشن هاي اداري آرفوني زمانبندي و خلاقيت در طراحي جزء اصول لاينفك ميباشد.

نمي شود و همچنين وزن آنرا سبك كرده بطوريكه فشار وارده بر سطح نسبت به ساير پروفيل ها به مراتب كمتر مي باشد.

در ادامه بيشتر درباره پارتيشن اداري ميخوانيم . با ما همراه باشيد .

بازدید : 43
11 زمان : 1399:2

مدل پارتيشن اداري بر اساس نيازها و كاربرد آن در ادارات و شركت ها طراحي مي شود و به طور حتم علاوه بر كاربردي بودن پارتيشن اداري به زيبايي هاي آن نيز در طرحي دكوراسيون داخلي اداري توجه ويژه اي مي شود

مدل پارتيشن اداري مي تواند تاثير بسيار زيادي بر دكوراسيون داخلي شركت و محل كار شما بگذارد، معمولا مدل پارتيشن اداري براي حفظ نظم و آرامش بيشتر كارمندان و نيز كنترل راحتر آن ها مورد استفاده قرار مي گيرد كه با هزينه اي مناسب و قابليت جابه جايي گزينه ي بسيار مناسبي براي رفع اينگونه نيازهاست. در طراحي انواع پارتيشن هاي اداري مي تون استفاده از اجسام شيشه اي، چوبي و فلزي را مشاهده كرد كه هر كدام بنا بر ضرورت و كاربرد آن انتخاب و طراحي شده اند. از جمله نكات بارزي كه مي توان در استفاده از پارتيشن اداري نام برد، ايجاد محيطي بدون تنش با دسترسي بالا براي كارمندان مي باشد كه از بزرگترين علت هاي استفاده فراگير از پارتيشن هاي اداري است.

پارتيشن در لغت به معني تقسيم كردن و مجزا كردن مي باشد. هرسيستمي كه بتواند فضا را تقسيم كند پارتيشن ناميده مي شود. سيستم پارتيشن ميتواند يك تخته باشد يا يك پارچه آويزان يا ديوار گچي و غيره.

سيستم جدا كننده هاي كاذب كه امروزه با نام پارتيشن شناخته مي شوند نوعي تجهيزات تقسيم بندي فضاهاي داخلي بوده كه با هدف منظم كردن محيط و با پيش بيني قابليت جابجايي طراحي و ساخته مي شوند. پارتيشن اداري تركيبي كه در ساخت آن از ام دي اف و آلومينيوم و شيشه استفاده مي گردد نوعي از جدا كننده هاي سبك هستند كه قابليت پياده سازي و حمل و نقل و تغييرات بسيار بالايي دارند. پارتيشن دوجداره با ضخامت 13 سانتي متر با استفاده از ام دي اف 16 ميليمتري درجه يك به همراه نوار pvc لبه هاي MDF كه باعث جلوگيري از نفوذ رطوبت و همچنين لب پر شدنه MDF مي شود,اتصالات و يرآق استفاده شده از نوع با كيفيت و بادوام بوده و داراي يك سال گارانتي تعويض ميباشند.

قابليت حائظ اهميت در پارتيشن اداري ديده نشدن جايه پيچ و ميخ رويه كار ميباشد علاوه بر اين با استفاده از اتصالات توكار اليت قابليت جابجايي آسان و سريع را در اين نوع پارتيشن اداري برآوره كرده است كه همين امر باعث برتر بودن اين محصول نسبت به نمونه هاي مشابه ديگر مي باشد.

مهم ترين عملكرد ديوارها، جداسازي كامل يا تقريبي فضاهاي مختلف از يكديگر است. اين عملكرد كه در نوع خودش بسيار ساده و با كاربردي از پيش تعيين شده است، در محيط هاي اداري و ديگر فضاها مي‌تواند نقش مهمي را در دكوراسيون ايفا كند. با تقسيم فضا از طريق پارتيشن اداري و ديواركشي بين مقاطع مختلف كاري، مي‌توانيد فضايي با چند كاربري طراحي كنيد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 1793
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی